вівторок, 30 червня 2015 р.

"Мамині скарби" - коробка-сувенір для молодих батьків

  Сьогодні розкажу Вам з чого почалася моя творчість і як саме я стала скрапоголіком :)))
  В мене народилася дитинка, і на просторах інтернету, коли я шукала різноманітні дитячі товари, я натикнулася на досить цікаву ідею - коробка "Мамині скарби" для дрібничок, які є дуже цінними для любої мами - бірочки, пустунчика, першого зубчика, першої одежки.
  Вартість її була для мене трохи завелика, і я вирішила зробити її власноруч.
  Ось що вийшло...



 І тут почалося моє захоплення скрапбукінгом...
 Зробила такі коробки для себе, для подруги і для куми. Все для хлопчиків.
 І тут - підфартило - перше замовлення!!! Подарунок для дівчинки на хрестини.



 Я дуже старалася... Навідь вперше зайнялася випічкою фігурок з полімерної глини...


 А також зробила місце під перше фото дитинки (до чого нажаль не додумалася в хлопчачих варіантах).
  Не кидайте тапками... це все-таки мої перші роботи роботи...
  Зараз я бачу багато недоліків, але це вже говорить мій досвід... Хоча я ще молодий скрапер - мені ще й року не має...
   Ось такі "Мамині скарби" зберігають найцінніше вже в чотирьох родинах.
   Залишайте свої  зауваження чи пропозиціїї у відгуках або на е-мейл charityka@gmail.com. Дякую!

Немає коментарів:

Дописати коментар