понеділок, 22 червня 2015 р.

Книга побажань на весілля

 Привіт всім! Сьогодні я хочу похвастатись своєю новою роботою - зробила Книгу побажань на весілля для однієї чарівної дівчини Тані та її хлопця Євгена.
 Бірюзово - м`ятний - це улюблений колір Тетяни, тому я підшукувала тканину саме такого кольору. Квіти саморобні, а от чіпборд Книга побажань придбала у Скрап-студії з Любов`ю.
  Всередині 35 сторінок твердої бумаги, де батьки наречених та гості залишатимуть свої теплі побажання.
 
Знайшлося і місце для ручки. 



 А ще хочу ще раз подякувати дівчатам з АРТ-клубу - я в них виграла цукерочку - і в цій роботи використала їх ліпнину - кутики та квіточки.

Я до кожного завдання підхожу з любов`ю. Але саме ця робота заряджена доброю енергією на всі 100%. Нехай у цієї молодої сім`ї все складеться якнайкраще!
 
 
 А ось ще один варіант бірюзово-м`ятної книги для іншої чудової пари:
 

 


Тут я додала ще титульний лист:

 
 
Також зробила варіант у бежево-коричневій гаммі:
 

 

 

І ніжно-фіолетовий варіант:




Зелено-жовту палітру обрали для себе Надя та Сергій, мої знайомі - для них створила ось таку Книгу Побажань:
 
    І моя улюблена книга - в стилі рустік. Вона не просто гарна, а ще й ароматна - кожний листок був зістарений в справжній італійській каві - на цілих 2 тижні моя квартира перетворилася в кав`ярню - доки тривав процес створення книги...
 Для декора використала справжній колосок та сухоцвіти, тільки натуральні тканини та мереживо, напис з дерева.
 
 
І зелено-білий варіант:
 

 А також зробила унікальну - для осіннього весілля:


 
 
Нехай всі побажання, які будуть написані в цих книгах, збудуться!
 

Якщо Вам сподобалася моя робота або навпаки, є зауваження, напишіть в коментарях. Дякую!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар