понеділок, 29 червня 2015 р.

Папка для перших документів

  Привіт-привіт! Сьогодні покажу вам яка в мене вийшла папка для Свідоцтва про народження мого сина. Працювала швидко, так що є цілий ряд недолівків (особливо не задоволена роботою моєї старенької швейної машинки), але вцілому результат мені сподобався:
 Отже, це є пивний картон, обшитий флісом (для м`якості) та тканиною. Потім я вирішила дати волю фантазії та нанесла текстурну пасту через трафарети від Фабрики декору та Скрап-студії з Любов`ю, та розфарбувала все це акриловими фарбами у такі веселі кольори. Особливо в захваті від золотої фарби.

Декорувала чіпбордом дракончиком та олівцями - адже мій син дуже любить малювати (особливо по стінах, дверях і холодильнику).
 Також використала штампик дракончик, який прийшов мені в подарунок від  Мастерская СкрапШтампинг.
А всередині використала два листки декоративного картону, до яких пришила прозорі кишеньки для різних дрібниць і  5 прозорих файлів А4.
 


 Ось така вийшла папочка - з нею нам з сином буде весело в чергах в лікарні чи інших держ закладах - олівці і дракончики можна рахувати, вчити кольори, вигадувати історії...
  Також дуже хочу, щоб моя робота прийняла участь у конкурсі від Art Club Ua - крилаті фрази - мистецтво - адже дитячі малюнки олівцями це також мастецтво...

2 коментарі:

  1. Очень оригинальная папочка! Яркая и интересная! Спасибо от АртКлуба!

    ВідповістиВидалити
  2. Такі веселі динозаврики))) Дякую, що з нами Арт Клуб UA!

    ВідповістиВидалити