вівторок, 30 червня 2015 р.

Меджік-бокс - як цікаво подарувати гроші

   Доброго дня! Надумала опублікувати меджік-бокси, які я робила протягом останніх місяців.
Ідею взяла з інтернета, і мені надзвичайно сподобалося її втілювати. Замість банального конверта з грошима можна подарувати таку цікаву коробочку. І я бачила емоції людини, якій дарували - зацікавлення, здивування, азарт... Дійсно гарний вийшов подарунок... Дивіться самі, що в мене вийшло...
 Розмір коробочок 8*8 см
А з кишеньок виймаються теги, на звороті яких ми написали ще кілька щирих побажань іменинниці.
 
 



А ось меджік-бокс в подарунок на хрестини дівчинки:
 
 
 
Тут ще додала цікаві фішки - маленькі фігурки з полімерної глини, які випікала разом з подругою.

 
 
А тут фото меджік-бокса для хлопчика на День народження - 6 років. Я його зробила в космічному стилі - з інопланетянами, планетами, космонавтами і справжніми зірочками-блискітками:
 

 Цифра 6 і зірочка припідняті на вспіненому скотчі - так додається об`єм малюнку.
 

 Ракета виймається і на звороті можна написати від кого подарунок.
 
 
Ось такі різні меджік-бокси в мене вийшли... Але всі вони такі яскраві, а головне - зроблені з любов`ю!
 
Якщо у Вас виникли запитання або побажання, пишіть мені на charityka@gmail.com




Немає коментарів:

Дописати коментар