неділю, 29 жовтня 2017 р.

Мамині записи - блокноти для майбутніх мам

Привіт! Не знаю, як у Вас, але в мене під час вагітності слово "Слоненя" лунало досить часто. То чоловік ніжно назве "Слонце ти моє", то ніби в животику Петрик П'яточкін зі своєю командою слоненят рахує...То ж нічого дивного, що отримавши таку чудову тканинку зі слониками, я вирішила створити щоденник #маминізаписи для збереження пам'яті про найвідповідальніший період в житті кожної жінки.
  Всереденині маминого блокнота акварельні малюнки на розділювачах, потижневі записи про перебіг вагітності, що подобається, нові відчуття і т.д. 
  Розділи:
- титулка
- потижневий щоденник вагітності
- відвідуємо лікаря
- збираємося в пологовий будинок
- обираємо ім'я
- народження нашого сонечка (як це було...)
- плануємо хрестини
- мамині записи
  На форзаці кишенька для УЗД та різних записочок або ж "пузатих" фото.
 І ще один щоденник - під кодовою назвою "Зефірка":

Зробити це фото мені не давав старший синочок - тягнув руки до фото-інвертаря з криком: "Маам, дай мені вкусніньке!..."

Зберігайте спогади красиво! Всім па-па!

Немає коментарів:

Дописати коментар