неділю, 29 жовтня 2017 р.

Сімейне панно

 Привіт-привіт!
 Сьогодні покажу Вам панно-фоторамку, яку я створила в подарунок для найріднішої людини на планеті - для своєї мами... Нещодавно в неї був ювілей, але ми з дітками не змогли приїхати - задалека дорога для моєї молодшої донечки. Отже, замість звичайної вітальної листівки я вирішила порадувати маму панно з нашим фото. І вірите - я вгадала з подарунком! Ніщо так не ціниться матір`ю, як те, що зроблять її діти власноруч і з любов`ю!...

 Давно я так не відпочивала - бавлячись зі спреями, фарбами, трафаретами та пастами... Все-таки більшість моїх теперішніх робіт далекі від мікс-медіа. Але така зміна діяльності обов`язково піде на користь...
Шкода, що фото не може передати як мерехтить і переливається панно - усі загогуліни з текстурної пасти покриті рожевою фарбою-металлік від Фабрики Декору. А під написом і всередині квіточок - блистить деко-топпінг...
В роботі використала чіпи від Вензелик, висічки Scrapmir, текстурну пасту, спреї і фарби від Фабрики Декору.
 Ось таке вітання з Тернополя поїхало до нашої найріднішої мами та бабусі...

З цією роботою хочу прийняти участь в завданні 3-в-рядок "Коло" від Art Club UA Мій рядок це - коло-напис-листочки-бризги.


3 коментарі:

  1. Дуже гарне привітання! Ніжно і гарна палітра! (Таке невловиме мерехтіння для фото можна спіймати при штучному освітленні.)
    Дякую від Українського Арт Клубу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катя, дякую за підсказку, спробую фотографувати при штучному світлі. Фотограф з мене аховий:)))

      Видалити
  2. Волшебно!
    Сердечное спасибо от АртКлуба!

    ВідповістиВидалити