неділю, 7 лютого 2016 р.

Листівка-шейкер

 Доброго Вам чудового дня!
 Цих вихідних в мене просто надзвичайно чудовий настрій - я хочу поділитися ним з Вами.
Я нещодавно отримала своє замовлення від нового виробника чіпбордів- Скрапочки - і як тільки побачила чіп з силуетом чоловіка аж руки зачесалися зробити щось цікаве. Люблю цей момент - коли з`являється натхнення і все робиться ніби саме собою.
 Гляньте що в результаті в мене вийшло - чоловіча вітальна листівка-шейкер. А шейкер я робила вперше в житті!!!
 За основу я взяла зістарений в каві папір, два листка паперу з нової серії Містер Вінтаж від Скрапмір, шикарну фішку з цієї ж серії.
 На папір нанесла через трафарет текстурну пасту від Фабрики Декору, змішану з деко-акрилом шоколад (також від ФД)


 І головна прикраса - це негатив від чіпборду Скрапочки, який я також задекорувала деко-акрилом шоколад та кава з молоком від ФД та насипала всередину коричневого з жовтим бісеру. Додала штам від Скрап Студії з Любов`ю та вирубку - і вуаля - мій перший шейкер готовий!
З цією роботою завітаю до Art Club Ua на завдання Завдання "3-в-рядок". Тема: "День народження"   Мій рядок це День народження + чіпборд +шнур.
І я дуже-дуже-дуже сподіваюся на перемогу!


Дякую всім, хто завітав до мого блогу!

Гарного Вам настрою і приємних вихідних!
 

Немає коментарів:

Дописати коментар