середу, 24 лютого 2016 р.

Весняна листівка

  Привіт всім!
  Хоч в мене за вікном зараз падає сніг, на душі в мене весняний настрій  - адже вже зовсім скоро пригріє сонечко і все навколо забуяє...
   Тому сьогодні я вам покажу крапельку весняного настрою - яскраву листівочку про тепле весняне повітря, про спів пташок і про цвіт вишні...

 
Для створення фону я використала спреї від Фабрики Декора та штампінг. А ось птаха-іволгу та цвіт вишні (в моєму випадку - сакури) вперше розфарбовувала акварельними олівцями. Я їх нещодавно придбала, тому ця листівка перша з моїми акварельними малюнками... Додала виразності пташці завдяки деко-акрилу від ФД молочний шоколад та какао з молоком.
 

 
Також на цьому фото гарно видно ефект металевого переливу на деяких квіточках, якого я досягла новою фарбою металлік від ФД.
 
 

Трішки об`єму, легенька фіранка на вікні - і весняний настрій створено...
Сподіваюсь, ви його відчули також...

Зі своєю листівочкою завітаю до блогу Art Club Ua на завдання СП Веснянка Етап1 - Весняні квіти/гілочки


Дякую Вам за перегляд та буду рада оримати коментарі...
Гарного Вам весняного настрою!

1 коментар:

  1. Листівка справді дуже весняна! Пташка вийшла гарнюня))) А продукцію ФД я теж обожнюю! Дякую, що веснянкуєте з нами - Арт Клуб!

    ВідповістиВидалити