вівторок, 8 вересня 2015 р.

Єко-конверт для грошей

  Привіт-привіт!
Мене часто запитують, як я знаходжу час на творчість - адже догляд за дитиною й інші домашні клопоти вимагають багато часу та зусиль.
  Секрет простий - головне бажання і надхнення...
  Ось що сьогодні я встигла за 1,5 години в обід поки мій синулька спав...
 Це конверт для грошового подарунку.
 Я зім`яла крафт-папір та приклеїла його до основи, нанесла темно-коричневу текстурну пасту.
Декорувала тканиною, обрізками скрап-бумаги, посипала  коричневим бісером та додала шнур-зав`язку, яку пропустила через гудзик.
  Цього мені здалося маловато, і я витащила з полиці велику стару книжку, де сушиться наш гербарій, який ми збирали разом з сином на літніх прогулянках.
  Шкода, не знаю назви цих рослинок, але дякую їм за приємні спогади про літо й сонце...
 Ось така єко-робота...
 Дуже хочу щоб мій конвертик прийняв участь в завданні від Арт-Клубу UA "3-в-рядок" Крафт настрій Мій рядок - це крафт-гудзик-шнур або крафт-гудзик-чіпборд.
 Та в заввданні від Скрап-студії З Любов`ю, завдання №28 Гербарій
 Дякую дівчатам-дизайнерам за такі чудові завдання! І нехай мені пощастить!

2 коментарі:

  1. гарненький конвертик)
    дякую за участь у завданні скрап-студії "З Любов'ю"

    ВідповістиВидалити
  2. Люблю натуральные продукты)
    Сердечное спасибо от АртКлуба:)

    ВідповістиВидалити