суботу, 5 вересня 2015 р.

Фоторамка - магніт

 Привіт всім читачам та гостям мого блогу!
 В блозі "Фабрика Декору" проходить завдання "Фреш-бар"
 І саме ця дошка надхнення спонукала мене до роботи - буквально за один вечір я зробила фоторамку - магніт на холодильник в подарунок для хлопчика на його 3-й День Народження.
Така яскрава палітра якнайкраще підійде для святково дитячого фото, а також нагадуватиме про сонце, літо й смачнющі фрукти холодними зимовими вечорами...
 Роздруковані малюнки я підкрасила акварельними фарбами, зробила їх об`ємними за рахунок
вспіненого скотчу. Використала чіпборд з цифрою 3 з набору від "Скрап-студії з Любов`ю".
А також багато-багато дотсів-краплинок Лимон від "Фабрики Декору".
Ну і на додачу приклеїла веселого равлика, який теж полюбляє літо й фрукти :)
Дякую команді дизайнерів ФД за надхнення і нехай мені пощастить!

Буду вдячна Вам за коментарі!

3 коментарі:

  1. Спасибо за участие! Очень яркая работа, а дотсики - просто заглядение!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень яркая и сочная работа))) Спасибо за участие в заданиях "Фабрики декора")

    ВідповістиВидалити
  3. Для мальчишки то, что надо! Спасибо, что используете наши материалы и вдохновляетесь нашими заданиями! Фабрика Декора

    ВідповістиВидалити