неділю, 10 грудня 2017 р.

Christmas Diary

 Юху! Я таки це зробила - цього року успішно розпочала і впевнено заповнюю свій december daily! Минулого року ідея виникла, але якось не оформилася в кінцевий результат.
  Заповнюю його разом з іншими учасниками у проекті #ясказаласебеда від Жанни @scraplandiya
  На обкладинці - тканинка від @tissufabrics та чіпборди від Вензелика
 По мірі заповнення буду редагувати пост і додавати нові фото.
 Що мені подобається - нема ніяких рамок і обмежень. Проект просто надихає до створення новорічної атмосфери в душі і в домі...
На даний момент заповнені такі сторінки:
- мої плани і очікування в грудні 2017
- за що я вдячна 2017 року (по 2 хороші новини в місяць. Так сподобалось записувати! Я навідь не помітила якось, але це був суперовий рік!)
- to do list (з різними списками - що зробити в квартирі, що бажано щоб зробив чоловік, що плануємо робити разом з  дітьми, і т.д. Всього десь 40 справ, деякі вже успішно виконані)
- Пишемо листа Миколаю (вже написаний)
- Список подарунків
- Святкове меню
- Як ми святкували Новий Рік в дитинстві (цілу сторінку наисали разом з чоловіком - дуже класні спогади, добре що зафіксували їх на папері)
- записи по днях

Ще потрібно роздрукувати фото)))

Надзвичайно подобається сам процес ведення щоденника - не думала, що це так затягує...
Пізній вечір (коло 23:50), велика кружка чаю з молоком. Діти сплять... Тиша... І я на одинці зі своїми мріямиі творчим надхненням...

Далі буде...

Немає коментарів:

Дописати коментар