вівторок, 21 листопада 2017 р.

Щоденники наречених

Привіт!
Трошки з запізненням, але хочу показати щоденники наречених, створені цієї осені.
 Такі різні, але обидва гарні по-своєму...
 Золото як ніколи модне в цьому сезоні.
 А ця підвісочка більше року очікувала свого моменту - і ось він настав - ідеально вписалась в проект.
 А ось інший, більш стриманий блокнот для вишуканих леді.

 Бачите цю машинку? Мммм... Мені дуже сподобалась...
 А ось і розділи всередині. То далеко не всі. Дуже гарно продуманий планер. Врахована кожна дрібничка для проведення ідеального свята.




І обов`язково є розділ "Бюджет". Як же ж без нього?

Що я змінила у виконанні цих блокнотів - так це папір. Тепер він більшої товщини, гладенький на дотик, і кольорові малюнки вже не перебиваються на зворот.

Ну що ж, вчимося і надалі покращуємо рівень майстерності.

Дякую Вам за перегляд!

Буду рада коментарям!

4 коментарі:

  1. Неймовірно красиві блокноти! Вперше бачу такі українською що мене неймовірно радує!
    Я обожнюю такі малюнки і цей дизайн.. коротше кажучи я закохалась у них)
    Також сподобалось що друк кольоровий.. дуже надихає, насправді)
    Ви самі розробляли шаблони сторінок? Скажіть, Ви використовували коптський перепльот?

    ВідповістиВидалити
  2. Аліна, сторінки для мене розробляла @scrap_goroshok (її профіль в інстаграм). Вона розробляє чудові електронні сторінки українською мовою. А зшивала блок дійсно коптським перепльотом, так. Гарно і надійно;)

    ВідповістиВидалити
  3. не можу натішитися) додала цей пост собі в закладки)
    для натхнення)

    ВідповістиВидалити