четвер, 31 березня 2016 р.

Фінальний пост по СП "Веснянка"

Привіт!
Ось і закінчився перший СП, у якому я приймала участь.
Не все пройшло так гладко, як очікувалось  - на третій етап я запізнилася, але рада, що таки дійшла до фіналу...

Отож, публікую всі 4 роботи, на які мене надихнув ArtClub UA

 Ось з цією роботою я трохи запізнилася на 3-й етап - http://charityka.blogspot.com/2016/03/blog-post_25.html

А дарують дівчата чудові призи:
Сертифікат від майстерні "Вензелик"
Сертифікат від українського виробника штампів - магазину Сherrylana designs
Сертифікат  від виробника чіпборду - ScrapBox


 
Я чудово провела час і творила разом з вами, дівчата-дизайнери... Сподіваюсь, і надалі прийматиму участь у Ваших цікавих завданнях.
Дякую!

3 коментарі:

  1. Сердечное спасибо тебе за участие в нашем весеннем проекте! Не беда, что не всё удалось! Зато сколько мы друг дружке подарили эмоций и позитива! Удачи!

    ВідповістиВидалити
  2. І я рада, що ти з нами дойшла до фіналу. Чудові роботи, ніжні такі.
    Дякую від Арт клуб, ЮА.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, дівчата! Рада була вперше в житті приймати участь в СП. Ви молодці! Ваші роботи і завдання мене дуже надихають!

      Видалити