четвер, 5 листопада 2015 р.

Совиний альбом

Привіт-привіт!
Сьогодні я покажу дещо цікавеньке - альбом з совами...
Робила для моєї хорошої подруги, яка сказала - "Хочу зелене і веселе"...
І ось що в мене вишло - 38 фото 10*15, сторінки розміром 20*20 см, 5 розворотів...
 
За основу взяла бумагу від Фабрики Декору - Совиная семейка. 
Люблю всякі кишеньки і відкривашки...
 
 
А останній розворот вирішила зробити по-осінньому теплим, з листочками з тканини та капельками дощу... 
І ще кілька детальок:
Напис Love з жовтої нитки...
 
Сов, героїв альбому, покрила глоссі, і також вперше спробувала посипати дотси топпінгом...
Дуже цікавий ефект!...
А тут ті ж самі дотси жовтого кольору і пір`ячко...
 
Для обкладинки використала квіти власного виробництва, сову-ліпнину, розфарбовану акриловими фарбами і чіпборд від Вензелика - "Щаслива сім"я", який теж пофарбувала акриловими фарбами і покрила глоссі.
 
 

 


 
Ось такий веселий альбом з совами...
З цією роботою йду до  Вензелика на конкурс завдання 27: Пташка  - в моїй роботі аж 15!!!!! пташок. Побажайте мені успіху!...
Всім дякую за перегляд та буду рада коментарям!

Немає коментарів:

Дописати коментар