неділю, 25 жовтня 2015 р.

Листівка для чайоманки

  Доброго дня!
  Дозвольте запросити вас до чаювання...
  Ви знаєте, що є багато кавоманок, а я вирішила привітати з Днем Народження одну жінку-чайоманку... Для неї в мене створилася ось така листівочка:
 Її улюблені сорти чаю - зелений з жасмином, тому основними кольорами я обрала зелень та бірюзу. Фон саморобний - створений за допомогою текстурної пасти та спреїв. Щоб підсолодити чай - на вогку текстурну пасту нанесла топпінг - вийшло ніби цукром присипана листівочка :)
Нещадно порізала в`язане мереживо та приклеїла кусочки в різних місцях, використала квітку та ленту, малюнок чашок і головне - заварник! Він тут дивиться чудово!
Ось така листівка поїде в м. Шепетівку на згадку про солодкі спогади...
А я хочу щоб мій виріб прийняв участь в завданні від скрап-студії "З Любов`ю" солодкі спогади

Дякую вам за перегляд та солодкого вам чаювання!
 

3 коментарі:

  1. Дуже ніжно!
    Дякую велике від Штампів з любов'ю)

    ВідповістиВидалити
  2. Такая нежная открытка. Спасибо от скрап-студии "С любовью"!

    ВідповістиВидалити
  3. така мила листівочка)))))))
    дякую за участь у завданні скрап-студії "З Любов'ю"

    ВідповістиВидалити